Och alldeles strax semester!

STOCKHOLM: I morgon förmiddag lämnar jag huvudstaden här och kommer enligt gällande planer inte att återkomma förrän en bra bit in i augusti.

Jag har visserligen en diskussion om de digitala framtidsutsikterna som jag lovat deltag i på onsdag – för säkerhets skull i Neapel – men sedan är det tämligen så tomt i kalendern under åtskilliga veckor.

Semester, tror jag att man brukar kalla det.

Utlokaliserad till Adriatiska havets påtagligt solsäkra kuster.

Och det innebär att det också blir lite sparsammare med uppdateringar och kommentarer här.

Alldeles tyst brukar jag dock inte vara, men det får ju bli beroende av om det händer någonting av betydelse eller ej.

Trevlig sommar!

5 Responses to Och alldeles strax semester!

  1. gdthailand skriver:

    Trevlig semester, du också!

  2. […] Och alldeles strax semester! Källa: Carl Bildt {$excerpt:n} Och alldeles strax semester! […]

  3. Kristers One mail skriver:

    Tack, ha det fint!

    Skickat från min iPhone

  4. Olof Ekelund skriver:

    Läser alltid med nje dina krönikor
    Glad sommar
    Önskar
    Olof Ekelund

  5. torp9 skriver:

    Och en trevlig sommar till dig med!

