Också Twitter

BERLIN: Efter lite av en försöksperiod har jag nu beslutat att finnas också i den del av cyberrymden som Twitter utgör.

Den uppmärksamme har säkert redan sett att mina korta inlägg där också dyker upp här till höger, om än utan de länkar och annat som ju finns med ibland.

En avgörande skillnad är att dessa sker på engelska. Ärans och hjältarnas språk kommer dock alldeles självklart att fortsätta här. Men engelskan når trots allt lite bredare.

På Twitter blir det avsevärt kortare – om än med möjlighet till länkar till olika saker – men framför allt snabbare.

Vill man hitta mig på Twitter finns jag där som @carlbildt.

Där är det original – annat är det inte.

3 kommentarer till Också Twitter

  1. joakimekstrom skriver:

    Hej Carl, jag försöker se din BBC HARDtalk-intervju via bbc.co.uk, men det verkar som att BBC av någon obegriplig anledning inte vill att materialet ska kunna tillgodogöras utanför de brittiska öarna. Kan du på något sätt hjälpa mig och andra få tillgång till intervjun?

  2. Bo W. Höglund skriver:

    Överföringen är väl inte perfekt, men här är den! – http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hardtalk/9207045.stm
    mvh
    bwh

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 383 andra följare

